В гостях у ХітФМ

Одна наша школярка цікавилися радіо. Як воно працює, чим займається DJ і так далі. Природньо, моя задача, як організатора школи, була знайти можливість поїхати на радіостанцію, подивитися на все це зсредини та поспілкуватися з людьми, що там працюють. Досить довго — біля трьох тижнів дана задача подорожувала по листочкам щоденника, поки, нарешті, я не відкрив інтернете у пошуках контактів.
Першими в результатах було «Русскоє радіо». Набравши їх номер, я пояснив ситуацію, що нам цікаво приїхати до них на екскурсію невеличкою групою. Як виявилося, Русскоє радіо є одним з чотирьох мережевих радіо, що об’єднані в єдину компанію: Русскоє радіо, радіо ROKS, KissFM та ХітФМ. Мене запитали, з ким я хочу поспілкуватися, на що я відповів — немає різниці. В результаті — на дзвінок відповів програмний директор ХітФМ та ведучий ранкової програми Леонід Сенкевич. У відповідь на прохання, він відповів — «так, без проблем, приїжджайте завтра, зможу Вам виділити півгодини та показати роботу радіо».

В захваті, групою з чотирьох чоловік, ми в 11й ранку наступного дня була в них у офісі на Подолі. Якщо відверто, я був приємно — дуже приємно здивований, як швидко пройшла організація. Звичайний дзвінок та дозвіл. Без складних заяв за півроку з 20 підписами та листом відвідувачів, як це так часто буває в українських умовах.
А на самому радіо — сподобалося всім. Якщо б я не знав свою професію у школі, після такого візиту, я б пішов працювати на радіо майже точно 🙂

Дуже приємний народ, відкриті та легкі відносини всередині компанії, цікаво та, найголовніше, дуже просто і приємно спілкуватися. Класно! І ще — народ часто забавно і цікаво виглядає та цікаво говорить. Було відчуття високої енергетики подій, що відбуваються. У людей явно цікава роота та спілкування з багатьма людьми.
Зі слів Леоніда Сенкевича , для ведучого потрібно вміння думати й розмовляти одночасно, загальна ерудиція та «підвішений язик» 🙂 Для dj є й можливості розвитку: працювати вширину — в інший відділа та розвиватися далі. Так само радіо дає відомість, якою можна користуватися та виступати, вести різноманітні заходи. Деякі потім переходять на телебачення.
Ми побули на процесі прямого ефіру, посиділи в ефірці, позадавали масу запитань про внутрішні процеси на радіо, отримали ще й подарунки від ХітФМ та, задоволені, відправилися назад в школу. Поїздка була відмінною! Інформативною, показовою та дуже приємною.
P.S. Дуже цікавий факт після поїздки запам’ятався: в студії у них знаходиться збірний потрет аудиторії ХітФМ — дівчинка Свєта, років 30, в офісному вбранні. Коли DJ планує сказати якийсь жарт, він може обернутися до Свєти та спробувати зрозуміти — а цікавий буде цей жарт цільовій аудиторії, чи ні 🙂 Ось така весела деталь радіо-роботи.
Дякую, ХітФМ, дякую Леонід Сенкевич та Аня Лісовская, успіхів та процвітання Вам, було кльвово!!!
P.P.S.Думаю, що якщо б й інші компанії були ба так само заряджаючими, школярі  швидко знайшли свої інтереси та уподобання. Хоча, з іншого боку, знову ж таки питання резонансу. Можливо, спокійних та врівноважених людей більш надихне щось інше — інша компанія, вид діяльності, люди… Напевно, так.

Запись опубликована в рубрике Новости с метками . Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *