Dixi-Академия

Діксі-Академія — це кардинально нова школа на Позняках (Пчілки, 5). Триває набір в 1-2 клас україномовної та англомовної групи. Кроспредметна робота на результат замість стандартних уроків. Сучасна методика, що працює в міжнародних школах по всьому світу. Підтримання зацікавленості дітей. Комплексний підхід, що охоплює в рівній мірі академічні знання, розвиток рис характеру, умінь та навичок, що є важливі для виховання успішних в усьому світі особистостей. Два вчителі на 16 дітей. Щоденна англійська з native speaker. Обов’язкове виконання плану. Школа повного дня.

1. Освітня програма? Ми працюємо зі стандартним наповненням шкільної програми в Україні. Проте ми працюємо в кардинально іншому форматі. наша система базується на освітній практиці початкової ланки шкіл міжнародного бакалаврату в тому, що стосується кроспредметного підходу, американської школи City and Country в тому, що стосується тематичної роботи та на методиці Селестена Френе в максимально різноманітній практичній роботі на результат. Освітній процес є поєднанням великих крос-предметних тем:
1. Хто ми є?
2. Де ми є в часі та просторі?
3. Як працює світ?
4. Як ми виражаємо себе?
5. Наша відповідальність за планету
В деяких з цих тем є великі тематичні практично-орієнтовані блоки: будівництво, пошта та магазин в темі «Як працює світ?» та театр\кіно\муз.гурт та випуск газети в темі «Як ми виражаємо себе?». Робота по даним блокам базується на загальноосвітній програмі, проте деякі блоки розглядаються ширше, а деякі — вужче — в залежності від напряму інтересів дітей. Діти мають великий вплив на напрям дослідження під час роботи і обирають його в залежності від своїх бажань та близькості до свого життя. Проте, в будь-якому разі, загальноосвітня програма проходиться на достатньому для атестації рівні та в повному обсязі. Ми працюємо за методикою «конструктивізму», тобто всі знання, які набувають діти, базуються на їхньому попередньому розумінні, яке актуалізується на початку теми. Це є запорукою того, що нові знання поєднуються з попереднім досвідом і залишаються з дітьми, в результаті. Дана програма не є частиною демократичної школи і від дітей очікується відвідування всіх занять та прийняття постійної участі в роботі групи.

2. Яким чином відбувається робота над шкільними предметами української програми? Різні предмети проходяться або як частина одного з чотирьох кроспредметних циклів протягом року, або ж як окремий клас:
а. Українська мова. Частково окремо, частково, як навички письма в усіх блоках (реалізується як у вигляді теорії, так і як практичні задачі)
б. Математика. Частково окремо, частково розтягнуто по всім блокам (реалізується як у вигляді теорії, так і як практичні задачі)
в. Читання. Частково окремо, частково — розтягнуто по всім блокам, тому що читати доведеться немало по різним аспектам програми.
г. Природознавство. Реалізується в блоці «Як працює світ?»
д. Основи здоров’я. Реалізується в блоці «Хто ми є?»
є. Я і Україна. Реалізується в блоці «Де ми є в часі та просторі»
ж. Інформатика. Реалізується в різних кроспредметних циклах та окремо в блоці «Як працює світ?»
з. Музика. Окремі щотижневі заняття з творчості та в блоці «Як ми виражаємо себе?»
і. Малювання. Окремі щотижневі заняття з творчості та в блоці «Як ми виражаємо себе?»
к. Праця. Окремі щотижневі заняття з творчості та в блоці «Як ми виражаємо себе?»
Певна частина навчальних предметів, яку складно вивчити в кроспредметному циклі, винесена на окремі щоденні заняття. Як правило, це частина математики, читання, української мови. Робота на окремих заняттях ведеться за системою Селестена Френе — максимально практично, з пріоритетом на конкретних результатах дітей (різноманітні вимірювання, ігри, практичне застосування навичок письма та читання).

3. Наші цілі
3.1. Знання: розуміння в достатній мірі основних загальноосвітніх предметів та кроспредметних теми: Хто ми є? Як працює світ? Як ми виражаємо себе? Де ми є в часі та просторі?

3.2. Розуміння концепцій:
1. Форма (Як це виглядає)
2. Функція (Як це працює?)
3. Причини та наслідки (Чому це так, як воно є?)
4. Зміни (Як це змінюється?)
5. Зв’язки (Як пов’язано з іншими речами?)
6. Перспектива (Які є точки зору?)
7. Відповідальність (Яка наша відповідальність?)
8. Рефлексія (Як ми це знаємо?)

3.3. Розвиток вмінь та навичок:
а. Соціальні вміння та навички:
а1. Прийняття відповідальності
а2. Повага до інших
а3. Співпраця
а4. Вирішення конфлікту
а5. Спільне прийняття рішень
а6. Вміння приймати на себе різномантіні ролі
б. Комунікативні вміння та навички:
б1. Слухання
б2. Розмова
б3. Читання
б4. Письмо
б5. Невербальна комунікація
в. Вміння та навички думання:
в1. Здобуття знань
в2 Розуміння
в3. Застосування
в4. Аналіз
в5. Синтез
в6. Оцінка
в7. Діалектика
г. Дослідницькі вміння та навички:
г1. Формулювання запитань
в2. Спостереження
в3. Планування
в4. Збір даних
в5. Запис даних
в6. Організація даних
в7. Інтерпретація даних
в8. Презентація дослідження
д. Навики самообслуговування:
д1. Груба та дрібна моторика
д2. Орієнтація в просторі
д3. Самоорганізація
д4. Управління часом
д5. Безпека
д6. Здоровий спосіб життя
д7. Правила поведеінки
д8. Зважений вибір

3.4. Трансляція наших цінностей:
1. Вдячність (appreciation): Цінуємо чудо та красу світу та його людей
2. Вклад (сommitment). Серйозно налаштовані на навчання, показуємо самодисципліну та відповідальність
3. Впевненість (Confidence). Впевнені в своїх можливостях, як учні, сміливі до ризику, застосовуємо те, що вивчили та робимо
зважені вибори
4. Співпраця (Cooperation) Працюємо в групі, можемо співпрацювати та вести або підкорюватись у відповідності з ситуацією
5. Творчість (Creativity) Використовуємо творчість та уяву в мисленні та в підході до проблем
6. Допитливість(Curiosity) Ми є допитливі стосовно навчання та світу і його людей
7. Співчуття (Empathy) Можемо уявити себе в ситуації інших для розуміння їх
8. Ентузіазм (Enthusiasm) Насолода навчанням
9. Незалежність (Independence) Самостійні думки та дії, вироблення власного ставлення та здатність захищати їх
10. Цілісність (Integrity) Чесність та демонстрація почуття справедливості
11. Повага (Respect) Повага себе, інших та світу навколо
12. Толерантність (Tolerance) Чутливість до відмінностей у світі та його мешканцях та відкликання на потреби інших.

4. Хто працює з дітьми? Молоді педагоги з необхідним досвідом та вмінням налагоджувати контакт з дітьми. З англомовною групою працює native speaker, як основний вчитель (Щоб глянути на них — перейдіть в розділ Команда). Творчість, музику та фізкультуру щотижня ведуть запрошені спеціалісти. Решту занять проводить основний майстер групи.

5. Скільки англійської? В програмі школи — щоденна англійська з native speaker, 5 разів на тиждень, направлена на розвиток комунікативних умінь учнів.

6. Скільки часу діти працюють? 7 уроків по 40 хвилин, включаючи 2 уроки музики на тиждень та 2 уроки творчості та 3 фізкультури, загалом 4.5 години роботи в день. Домашнє завдання дається лише в разі відсутності дитини на уроці.

7. Графік роботи?: Школа працює з 9.00, в 10.00 розпочинається робота.
10.00-11.25 Перші 2 уроки з перервою 5 хв.
11.25-12.00 Сніданок та велика перерва
12.00-13.25 Наступні 2 уроки з перервою 5 хв.
13.25-14.00 Обід і велика перерва
14.00-16.00 Останні 3 уроки
16.00-17.00 Прогулянка на вулиці
17.00-17.10 Полуденок
17.10-18.00 Факультатив
18.00-19.00 Вільний час.

8. Оцінювання, контроль та зворотній зв’язок? Діксі не має акредитації школи, тому діти оформлюються в приватну школу «Афіни» та в кінці кожого семестру пишуть контрольні роботи по всім предметам свого класу та на їх основі отримують всі необхідні документи. Також 4 рази протягом року, після проходження кожної теми, батьки отримують на електронну адресу картку прогресу дитини, що оцінює його успіхи та зусилля як по академічним предметам, так і по особистісним навичкам та вмінням, які дитина проявляє в школі.

9. Розмір класу, вік та кількість дітей в групі? В Діксі-Академії — до 10-12 дітей на одного вчителя. При більшому розмірі групи, з дітьми працюють два вчителі. В 2018-2019 році ми набираємо лише дітей в перший та другий клас .

10. Харчування? Триразове, з фруктами та овочами, від кейтерингової компанії «Fresh Food». Вартість — 85 грн. на день.

11. Вартість? Вартість в 2018-2019 н.р. складає 7200 грн. на місяць. Всі матеріали та книжки вже включені до цієї ціни. Окремо сплачується лише вступний внесок 8500 грн, 3000 грн. — щорічна оплата атестації та вартість екскурсій (100-150 грн. за екскурсію).

13. Також працює міжнародна група Академії з викладанням всіх предметів англійською мовою.

 Для запису можна приходити на наші дні відкритих дверей за графіком та вносити вступний внесок.